İZELMAN Anaokulları yeni eğitim-öğretim dönemine sıkı bir çalışma disipliniyle başladı. Tecrübeli eğitmen kadrosu, düzenlenen eğitim seminerleri ile birlikte yeni eğitim teknikleri, çocuk gelişimi ve psikolojisi üzerine sunum ve atölye çalışmalarına katıldı.
PLAN SEMİNERİ B
Her eğitim-öğretim yılı öncesinde eğitmenlere yönelik eğitim seminerleri düzenleyen İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN Anaokulları, bu yıl da 2024-2025 eğitim-öğretim dönemi öncesi 4 günlük seminer programını tamamladı. Eğitmen kadronun öğrencilere en iyi eğitimi verebilmesi amacıyla seminer programı boyunca çeşitli sunum ve atölye çalışmaları gerçekleştirildi.
“OKUL SAYISI 18’E ÇIKTI”
İZELMAN A.Ş. Genel Müdürü Erdem Sevinç, “4 günlük seminer programımızda yeni eğitim-öğretim dönemi boyunca neler yapacağımızı konuştuk. Eğitmen arkadaşlarımızı yeni eğitim teknikleri konusunda bilgilendirdik. Verimli bir 4 gün geçirdik. Bir önceki eğitim-öğretim yılı da çok başarılı geçti. 14 olan okul sayımızı 18’e çıkararak yeni eğitim-öğretim yılımıza başlayacağız. Bu dönem, toplam bin 640 öğrencimize hizmet vereceğiz” dedi.
“ÇAĞDAŞ EĞİTİMDEKİ GELİŞMELERİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ”
İZELMAN A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Merve Doğan, “İZELMAN Anaokulları’nda dokunduğumuz her çocuk, belki de ülkemizin kaderini değiştirebilir. Bizler çalışmalarımızı yaparken, hayatta en hakiki mürşit ilimdir sözünü kendimize yol gösterici bilenleriz. İşte bu yüzden İZELMAN Anaokulları, gerek veli memnuniyetinde gerek çağdaş eğitimdeki gelişmeleri takip etmekte örneklerinin ilerisindedir. Bizler daha çok çalışacak, daha çok araştıracak ve daha başarılı olacağız. Yegane hedefimiz budur” diye konuştu.
“EĞİTİM DÖNEMİNE ÇOK GÜZEL HAZIRLANDIK”
İZELMAN Anaokulları Müdürü Eda Kaygusuz, “2024-2025 eğitim-öğretim dönemine çok güzel hazırlandık. Bu dönem 4 okulun ilave olması ile öğrenci sayımız daha da artacak. Eğitim seminerlerine önem veriyoruz. Daha iyi öğrencilere eğitim verebilmek, tatil dönüşünde sınıf düzenini oluşturmak ve yeni eğitim personelini de İZELMAN Anaokulları’na adapte edebilmek adına bu yıl ikinci kez seminer programı düzenledik” ifadelerini kullandı.
DOLU DOLU SEMİNER PROGRAMI
Seminerin ilk bölümü Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde gerçekleşti ve Waldorf Pedagog Eğitim Koordinatörü Pınar Anıl tarafından “Erken Çocukluk Dönemi Gelişim İhtiyaçları”, Başka Bir Okul Mümkün Derneği Eğitim Koordinatörü Yasin Sancak tarafından “Proje Tabanlı Eğitim Modeli Nedir?”, Ege Üniversitesi Psikoloji Ana Bilim Dalı’ndan Uzman Psikolog Dilara Özsoy tarafından “Erken Çocuklukta Duygular” ve Fizik Tedavi Doktoru Nurullah Büker tarafından “Çocuklarda Nörobilişsel DEHB (Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu) Üzerine Etkileri” konularında sunumlar yapıldı.
Seminer programının ikincisi İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Projeler Yerleşkesi’nde gerçekleştirildi. Proje tabanlı eğitim uygulamaları çerçevesinde, Renkli Orman Anaokulu tarafından “Benim Serüvenim”, “İçimdeki Ben” ve “Çocuk Algısı ve Dil” adlı atölye çalışmaları gerçekleştirildi.
Seminerin üçüncü gününde tekrar İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Projeler Yerleşkesi’nde atölye çalışmaları yapıldı. Proje tabanlı eğitimde günlük planlama ve rutinler konusu altında anlatılan eğitim materyalleri ardından “Çember, Duygu Kartları, Çatışma Çözümü” ve “Materyal Kullanımı, Mekan Düzenleme” adlı atölye çalışmaları yapıldı.
Seminer programının son gününde Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde sosyolog Binnur Tepe tarafından “Medya Çağında Çocuğu Nasıl Tanımalıyız?”, Psikolojik Danışman Burakcan Demirdöven tarafından “Takım Ruhu”, “Buz Kırıcı Oyunlar” ve “Ne Öğrendim Oyunu”, Psikolojik Danışman Büşra Oya Kerçek tarafından “Otizm Ne Değildir?”, sosyolog İlayda Duran tarafından “Çocuklarda İşitme Sağlığı”, Psikolog Ayçenil Balaban ve Psikolog Büşra Yılmaz tarafından “Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunu Anlamak”, Uzman Psikolojik Danışman Özlem Mutlu Işık tarafından “İhtiyaçları Karşılanmayan Çocukların Davranışları” ve Psikososyal Destek Birimi Şefi İnci Becerik tarafından “Psikososyal Destek Birimi Sınır ve Sorumlulukları” konularında sunumlar yapıldı.